vláčkyvláčkyvláčky

w w w . s t o k r . c z

První kolejiště

Moje první kolejiště bylo na ploše 13 m2. V dnešní době je demontováno a odvezeno k novému majiteli.Bylo na něm 34 výhybek, 72 m kolejí, řzení lokomotiv je digitalizované a přestavování výhybek a návěstí je ruční. K řízení používám prvků LENZ a multimaus od ROCO. Dekodéry lokomotiv LENZ silver. Kolejiště je smyšlené a je zasazeno do III. epochy s parním provozem asi někde v pohraničí s německem, protože se na něm vyskytují soupravy DB i ČSD. Pozor, mezi kousky výhradně parních lokomotiv se objevuje i sergej, takže jenom pro informaci. Bylo mě totiž řečeno, že kdo nemá sergeje, není modelář :o) Pár fotek lze najít i na :http://stokr.rajce.idnes.cz/Mala_zeleznice/#album

Jaroměř 06 - 08

Po dvakráte jsme navštívili výtopnu v Jaroměři. Moc se nám tam líbilo, teda i rodině, hlavně ženě, když prala dětem šaty od šmíru a takových jiných důležitých věcí, které se nám líbí....... Dýchá na Vás romantika starých časů a pokud zavřete oči a představíte si, jak to asi frčelo třeba ve dvacátých letech. Pohyb strojů v depu, systém organizace posuvů, pohyb všech zašmírovaných chlapů(i žen)ze kterých byl každý ještě řemesníkem (jak říkává moje babička)a opravdu zodpovědným člověkem, který ač s nízkým platem u dráhy byl hrdý na svou profesi. No,, nostalgie,, která v dnešní době nemá moc prostoru.

Rosnička a pětasedma

Fotky ze skutečné železnice. Pár fotek rosničky a pětasedmy. Řekněte, není to krása? Ta lehkost při jízdě, no prostě balzám na duši. Kdo z Vás četl knihu od pana Klimeše,,Mám páru rád,, mi určitě dá za pravdu, že takový rozjezd osobáků tažených párou je pohlazením pro každého fandu páry a mašinek vůbec. Mimochodem, knihu doporučuji přečíst.

Starší galerie: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

                                                       © 2008 STOKR.cz / webdesign: Huslík